HOME_ETC and XDG_CONFIG_HOME

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pon, 20 Gru 2004, 12:21:22 CET

Użytkownik Jakub Bogusz napisał:

> Co obejmuje to XDG_DATA_HOME? Tylko pliki konfiguracyjne, czy także
> dane?

damn.. pomyliłem zmienne bo są dwie.
XDG_CONFIG_HOME, XDG_CONFIG_DIRS do konfiguracji (GLIB:
g_get_user_config_dir(s))

oraz

XDG_DATA_HOME, XDG_DATA_DIRS do danych (GLIB: g_get_user_data_dir(s))

jest jeszcze XDG_CACHE_HOME XDG_CACHE_DIRS

szkoda ze ostatnio strona freedesktop.org ma spore problemy z
wysiwetlaniem zawartości bo linki nie działają albo znikaja i sie
pojawiają. W tej chwili pozostaje wierzyc ze ta specyfikacja istnieje.

--
Marcin Krzyżanowski