xfce4-terminal update

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 20 Gru 2004, 15:52:21 CET

It seems like on Monday 20 of December 2004 15:45, havner typed:

> SPECS $ ls [A-Z]* | wc -l
> 378

To wcale nie znaczy, że te nowe spece też mają się tak nazywać - może to być
zwykłe zabieg wstecznozgodnościowy.
Rozumiem jednak, że nazwa Terminal.spec będzie odpowiednia dla tego speca.
Myślę, że zwykły mv wystarczy, bo nie ma póki co żadnych tagów.
CC: cvsadmin.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php