pakiety zależne od xfce4-panel do przebudowy

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 20 Gru 2004, 16:17:46 CET

It seems like on Monday 20 of December 2004 13:39, Charles typed:
> Witam.
>
>   Fajnie -  xfce-mcs-plugins już są przebudowane, ale to samo jeszcze
> trzeba zrobić z pakietami, które wymagają  xfce4-panel-devel.
> Tak jak pisałem wcześniej wywala np. coś takiego:
>
> ** Message: Module "/usr/lib/xfce4/panel-plugins/libsystray.so": Plugin
> was compiled against older panel headers. In case of problems, please
> upgrade to a newer version or rebuild.
>
> havner?
> ;-)

xfce-mcs-plugins już poprawione, xfce4-systray już wczoraj (tylko nie
commitnąłem, bo zapomniałem ;->). Na nic więcej nie udało mi się natrafić.
Jak nic więcej się nie znajdzie, to tylko xfce4-systray pójdzie jeszcze do
pieca.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php