Ac albo nie..

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 20 Gru 2004, 20:20:46 CET

On Mon, Dec 20, 2004 at 05:53:22PM +0100, Marcin Doliński wrote:
> Mam proste, ale bardzo ciekawe pytanie. Jak wszyscy widzą, wydanie Ac ciągle
> się opóźnia. Chciałbym wiedzieć jakie pakiety powinny trafić do Ac, a jeszcze
> tego nie zrobiły. Piszcie też o pakietach, które są 'NFY' z terminami
> planowanego ukończenia (i tak sobie wezmę poprawkę).

Hm, to dla zainteresowanych - no-ac, czyli lista paczek, które nie miały
szczęścia trafić na buildery (lub trafiły tylko jako test-build).
Wybierać, zgłaszać potrzeby - można do mnie, chwilowo siedze w domu i
robię wszystko, prócz projektu ...

http://team.pld-linux.org/~adamg/no-ac.txt

Kwestia paczek, które były w Ra, a których nie ma w Ac jest już dawno
rozwiązana?

> BTW, wygenerowałem testowo duże ISO Ac. To tylko 9 płytek, zapraszam do
> testowania.

Info o tym przydałoby się na users. Użytkownicy chyba z tego skorzystają
w większym stopniu niż developerzy.