/etc/installer.sysconf

Piotr Czechowicz piotrcze w poczta.onet.pl
Wto, 21 Gru 2004, 14:33:47 CET

?
>A jesli tego nie zrobil?
>Po zainstalowaniu juz nie moze.
Ok, zgoda. :)
Chociaż wydaje mi się, że po to jest zapis konfiguracji w installerze :)

Można ew. tak jak mówi Marcin - wywalić hasło z pliku, albo może lepiej
podmienić je na jakieś standardowe.

Jeśli ktoś ma jakieś "za", to chętnie je poznam, jeśli nie, proponuję EOT :)

Pozdrawiam,
Piotrek