i586, md5sum, problemy...

Kamil Nawrot kamiln w camelek.net
Wto, 21 Gru 2004, 23:02:08 CET

Dzień dobry wieczór.
W zasadzie to tylko chciałem zgłosić, że jest spory problem z sumami MD5
przy instalacji PLD 2.0 dla platformy i586.
Problem mam między innymi z openoffice-libs.
Raczej wykluczam problem z łączem, bo sprawdzałem na dwóch łączach i mam
to samo (DSL i stałe) a także sprawdzałem pakiet pod i686 i ten wydawał
się być już poprawny.
Zainstalowałem już dwa PLD u siebie ale tego openoffice'a to się
poprostu nie da pod i586 ruszyć (a potrzebny jest ;-) ).

Przepraszam jeśli źle wybrałem listę - aczkolwiek kierowałem się tym co
znalazłem w googlach ;-) (dawno temu wątek "Ra, updates, MD5").

A poza tym to jeszcze tylko chciałem pogratulować naprawdę dobrej roboty
i poinformować, że Compaqi serii ProLiant 1600 i 3000 śmigają pod PLD aż
miło :-) (znacznie lepiej wszystko działa niż np pod SuSE).

Pozdrawiam
Kamil