Apache2 i EnableSendfile..........

l00natyk majkl w op.pl
Wto, 21 Gru 2004, 23:32:52 CET

Witam

Ostatnio miałem poważny problem z indtalacją  Apache2.
Już go rozwiązałem i wyszło  że trzeba było dopisać do konfigu EnableSendfile
Off.
Wasz Apacz kompiluje sie defaultowo właśnie  z tym czymś. Po szczegóły odsyłam
do Faq z Apache doc'a. Może dla uniknięcia podobnych problemów dodać do
konfigu tę opcję z krótkim opisem? Chyba to najprostsze i  najefektywniejsze
rozwiązanie.
--

Pozdro
l00natyk