pakiety zależne od xfce4-panel do przebudowy

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 22 Gru 2004, 06:08:42 CET

It seems like on Monday 20 of December 2004 18:35, Charles typed:

> U mnie dodatkowo:
> 1) xfce4-datetime-plugin
> 2) xfce4-mixer,
>
> ale podejrzewam, że podobnie reszta xfce4-*-plugin z Goodies:
> http://developer.berlios.de/projects/xfce-goodies/

SOA#1. Bez przebudowywania działają mi netload, systemload, weather i
clipman.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php