php-pear-File_SMBPasswd

Piotr Czechowicz piotrcze w poczta.onet.pl
Śro, 22 Gru 2004, 10:57:38 CET

Witam.

  Wprowadziłem drobne poprawki w php-pear-File_SMBPasswd. Zgodnie z formatem
smbpasswd na flagi przeznaczonych jest 13 znaków razem z [ ], a w tej paczce
z niewiadomych przyczyn długość flagsów to 14 :/ Przez to nie działało u
mnie tworzenie kont maszyn, z userami jakoś to chodziło (samba tolerowała
błędny wpis).

Podsyłam patcha i speca z dodanym patchem. Tak na przyszłość - coś jeszcze
powinienem w tym specu samodzielnie podkręcić?

Pozdrawiam,
Piotrek