helixplayer.spec

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 23 Gru 2004, 13:20:42 CET

It seems like on Thursday 23 of December 2004 03:22, Grzegorz Konopko typed:

> Np jakie bez powodu się tak nazywają? mi teraz na myśl nic nie
> przychodzi.

OpenOffice.org, BMP. Więcej nie chce mi się szukać.

> A co mówi nazwa mplayer, xmms exim itd. Chyba nic.

Nie rozumiesz. Nazwa mplayer mówi, że to jest mplayer, xmms to xmms, itd. A
hxplay *nic* nie mówi i w żaden sposób nie kojarzy się z helixplayerem. I
nie próbuj tutaj wyłuszczać, że się kojarzy, bo mnie nie bawią zabawy
literkami, gdy muszę coś zrobić, a do tego by się to sprowadziło po
proponowanej przez Ciebie zmianie.

> O tym ze ten pakiet jest w cvs dowiedialem sie przypadkiem bo szukałem go
> pod nazwą hxplay.spec i wiekszość chyba tak postąpi.

Jaka większość? Sądzisz, że większość ma okrężne toki myślowe i potrzebując
pakietu xyz szuka go w specu axbz.spec?
Helixplayer to helixplayer i koniec. Może, idąc tym tokiem myślenia,
zmienimy nazwę na "clntxres"? W końcu taki plik też jest w pakiecie. Wierz
mi, logiczność i jasność tej nazwy będzie podobna do "hxplay".
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php