Uwaga!

Sergiusz Pawłowicz sergiusz-keyword-pld?deve?pl.5917b1 w pawlowicz.name
Pią, 24 Gru 2004, 23:18:31 CET

Dnia 24-12-2004, pią o godzinie 16:28 +0100, Marcin Doliński napisał(a):
> UWAGA!
> Trwa chwilowa modernizacja serwera!
> Serwisy będą czynne za kilkadziesiąt minut.
> Przepraszamy.
>

> W sumie to niezły prezent na gwiazdke ;-)

Specjalnie wyłączam, to jasne - jakieś scriptkiddies się dorwali do
serwerka, terrorbot attack był, php w ogóle rulez.

Twój ton, Marcinie, jednak mnie niepokoi - niby święta, a jakoś tego nie
widać w twoim "troskliwym" głosie.

Pozdro wigilijne - i lepiej na jabberze mnie informować o jakichś
nadzwyczajnych sytuacjach z serwerem. Będzie szybciej.

S.