man

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Sob, 25 Gru 2004, 12:05:43 CET

Witam
Po ktoryms z kolei upgrade wielu roznych pakietow, pojawilo sie cos takiego:
% man man
<standard input>:317: warning: macro `BIR' not defined (probably missing
space after `BI')
invalid charset name
Błąd w trakcie formatowania lub wyświetlania.
Komenda (cd /usr/share/man/pl && (echo ".ll 9.0i"; echo ".pl 1100i";
/bin/gunzip -c '/usr/share/man/
pl/man1/man.1.gz') | /usr/bin/gtbl | /usr/bin/nroff -msafer -Tlatin1
-mandoc | /usr/bin/less -isr) z
wróciła status 1.
Nie ma strony manuala dla man

o co chodzi ? nawet nie wiem od czego to zalezy... na dwoch komputerah
tak mam, nie pamietam, a nie mam jak teraz sprawdzic, czy na trzecim
tez. jakies pomysly ?

	MySZ

ps. a teraz sie zszokowalem. przy probie sprawdzenia poldkiem upgarde'u:
poldek> llu
invalid charset name
poldek> ls
invalid charset name
poldek> lli
invalid charset name
poldek>

wtf ? jesli dam upgrade i dwa razy tab, wtedy lista upgrade'ow sie
pokazuje... :/

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman :: mailto:http://urzenia.net/email

wylapmy troche spamu: spamtest w ber.pl