[patch] nagios.spec

Pawel Koska pawel w artfan.net
Sob, 25 Gru 2004, 23:18:48 CET

Witam

Straciłem trochę czasu by zrobić sobie speca z nowym nagiosem (wersja beta).

Od razu powiem  co zepsułem.
Zakomentowałem obsługę baz danych (mysql i postgresql), gdyż wydaje mi się, że
nowy nagios jeszcze tego nie obsługuje.

Dorzuciłem też Source4: w którym jest kilka przykładowych plików
konfiguracyjnych (gwizdnąłem to z nagios-2.0a1-0.20041024.2mdk.src.rpm z
Mandrake), bo nie chciało sie za bardzo bez tego budować (brakowało kilku
plików). Chyba mogłem to ominąć grzebiąc w Makefile ale moja wiedza jest zbyt
mała by tam zaglądać a chciałem mieć w miare szybko tego speca.

Tak więc prosił bym o przyjrzenie się temu i wytknięcie mi wszystkich
niedociągnięć bym w przyszłości mógł robić lepsze patche i lepsze spece.
Jeśli będzie to w miarę dobre to prosił bym o wrzucenie do CVS ale chyba z
Tagiem DEVEL. Ja pewnie zaraz zgubie tego mojego speca a w CVS raczej nie
zginie. Może to się przyda mi, albo komuś innemu kto będzie chciał zbudować
sobie nowego nagiosa.

Pozdrawiam
Pawel