[patch] nagios.spec

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Sob, 25 Gru 2004, 23:24:47 CET

Dnia Sat, 25 Dec 2004 23:18:48 +0100 w e-mailu od Pawel Koska
<pawel w artfan.net> przeczytano:

> Tak więc prosił bym o przyjrzenie się temu i wytknięcie mi wszystkich
> niedociągnięć bym w przyszłości mógł robić lepsze patche i lepsze
> spece.

Przepraszam, a gdzie ten spec (patch)? ;)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban