SPECS: redland-bindings.spec - looks like build requires php inter...

Nie, 26 Gru 2004, 11:12:00 CET

On Sunday 26 of December 2004 11:05, Jacek Konieczny wrote:

> python-M2Crypto nie działa ze swig-1.3.24, a przez to i PyXMPP i CJC.
> Błąd wyglądał bardzo tajemniczo i dopiero po dłuższym śledztwie paru
> osób wyszło skąd to się wzięło. IMHO lepiej na razie 1.3.22 zostawić,
> chyba że coś ważnego  _wymaga_ 1.3.24.
Od 1.3.24 nie ma już zależności od bibliotek swigowych bodaj. subversion też
się z tym męczy bo jednak trochę zmian kodu to wymaga.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/