wykłada sie X11-driver-nvidia - dzisiejszy upgrade

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 27 Gru 2004, 16:25:08 CET

Dnia poniedziałek, 27 grudnia 2004 04:30, Michał Panasiewicz napisał:
[...]
> ponad to co wkleiłem to tylko jeszcze jeden warning wyrzuca
>
> w załączniku cały log
Wynika z tego, że warning ****INVALID MEM ALLOCATION**** odnosi się nie do
NVidii, ale do Virge-a, który masz w kompie (wogóle się do niego nie
przyznałeś). Spróbuj odpalić X-y tylko na jednej z tych kart (zmieniając
xorg.conf) i wtedy sprawdź, czy dalej się wiesza. I jeszcze jedno - z
mojego doświadczenia z dualhead-em (miałem w pewnym momencie NVidię i
S3Virge) wynika, że wskazane jest w takiej sytuacji ładować moduł nvidii do
kernela ręcznie przez odpaleniem X-ów. Na ewentualne stwierdzenie "Ale do
tej pory działało" mam odpowiedź "Ale teraz nie działa - spróbować
można" ;-) Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\