ub vs usb-storage

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 28 Gru 2004, 13:32:40 CET

Rafał Dziedzic wrote:
> Witam,
>
> Widze ze w tescie pojawilo sie jadro z modulem ub, byl tu tez watek
> odnosnie /dev... wszystko fajnie ale jest jedno ale... ub jest bardzo wolne,
> wyciagam max 5MB/s kiedy na usb-storage mialem powyzej 20MB/s... Wyglada na
> to ze niestety nie mozna skorzystac ze starej funkcjonalnosci usb-storage
> jesli sie skompiluje ub... przynajmniej ja wymieklem :( Ktos juz przez to
> przechodzil?

Z moim usb-drivem ub działa tak, że lepiej nie mówić ;-)
Co gorsza to psuje dotychczasową obsługę (przetestowane)
na co oczywiście jest notka w helpie:

Warning: Enabling this cripples the usb-storage driver.

Bawiłem sie tym dawno czyli coś koło 2.6.7 - może teraz jest lepiej?

Dla mnie to jest do wyrzucenia z jądra distro.

--
Andrzej Zawadzki