[Ac] polypaudio-alsa - ostrzeżenie: użytkownik builder nie istnieje

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Wto, 28 Gru 2004, 16:56:59 CET

Dnia wtorek, 28 grudnia 2004 00:39, Marcin Krzyzanowski napisał:

> narazie nie za bardzo mi działa
>
>  >>> client.c: created 1 "UNIX socket client"
> protocol-esound.c: kicked client with invalid authorization key.
> client.c: freed 1 "UNIX socket client"

No mi z mplayer jakos dziala i chodzi nie najgorzej, ale nie mam czasu
zaglebiac sie w czytanie jak to dokladnie skonfigurowac.
Przydało by sie jakis lekki daemon dzwieku bo dmix w alsie zacina mi na koncu
piosenki xmms-a i bmp. Pozaztym nie znalazlem co z konsoli moze bezposrednio
odwtwadzac mp3 i wspolpracuje z alsa (i nie jest to mplayer) bo play z sox-a
nie dziala gdy uzywa sie dmix.

Jest cos w alsie co dziala jak artsdsp w arts?