[Ac] polypaudio-alsa - ostrzeżenie: użytkownik builder nie istnieje

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Wto, 28 Gru 2004, 19:07:51 CET

Dnia wtorek, 28 grudnia 2004 16:58, Michal Kochanowicz napisał:

> alsaplayer?

Dziwnie nie radzi sobie z małymi plikami jakie zrobilem z wav-ów do słownika
Collinsa.
np:
$ file 000112.mp3
000112.mp3: MPEG ADTS, layer III, v2,  32 kBits, 22.05 kHz, Monaural

Podobnie mplayer.
Moze cos zle je zrobiłem, ale szystko robiłem za pomocą lame?