plone + python 2.4

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Wto, 28 Gru 2004, 21:28:10 CET

> Zrobienie tego na wzór kernel.spec i kernel24.spec?

To nie powinno być konieczne, przejście python 2.3->2.4 jest zdecydowanie
mniej rewolucyjne niż kernel 2.4->2.6.

> Tylko, że paczek
> okołopythonowych jest trochę więcej niż okołokernelowych ;-)

Ty weź mnie nie stresuj ;)

Mógłby jakiś spec od Zope-a/Plone-a przyjrzeć się dlaczego to nie działa?
Może winny jest
jakiś upgrade biblioteki który się zrobił przy okazji przebudowania? Da się
wyizolować problem (albo lepiej: jego rozwiązanie)?

Ja nawet nie wiem jak to ustrojstwo się uruchamia.

Nawet jeśli python 2.4 jest przez twórców Zope niewspierany, może jednak uda
się
je niewielkim kosztem pożenić? To byłoby chyba najlepsze rozwiązanie (jeśli
to wykonalne).

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution