dml/trunk/src/input.c

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 29 Gru 2004, 20:42:54 CET

On Wed, Dec 29, 2004 at 07:07:07PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> IIRC to było celowe. Liczba gwiazdek daje pewną informację o haśle.
> Może lepiej zrobić trójstanowe pass= (np. 0=treść jawna, 1=jeden 'x',
> 2=gwiazdki zamiast znaków)?

To ja powiedziałem Cześkowi, żeby zrobił gwiazdki. Poprzednia wersja
była taka jaka była raczej z mojego lenistwa niż z jakiegokolwiek innego
powodu. Fakt, że dużo gwiazdek zdradza informacje, ale z drugiej strony
nie spotkałem jeszcze człowieka, który by się spotykał pierwszy raz z
tym formularzem i wiedział o co chodzi.

Może zrobić tak, że każde naciśnięcie wyzwala jedną do trzech gwiazdek?

--
: Michal Moskal :: http://nemerle.org/~malekith/ :: GCS !tv h e>+++ b++
: No, I will *not* fix your computer............ :: UL++++$ C++ E--- a?