dml/trunk/src/input.c

Piotr Czechowicz piotrcze w poczta.onet.pl
Śro, 29 Gru 2004, 22:41:36 CET

> To mozesz mnie tu policzyc :) i wiekszosc moich znajomych tez :)
Wiesz, teoretycznie jest to napisane na ekranie :)
Ale praktyka pokazuje, że ludzie jednak mają z tym problemy. Mam tu na
myśli osoby, które na codzień nie zajmują się instalacją PLD ;)

Co do trójstanowego pass - to była pierwsza rzecz, jaka przyszła mi do
głowy, ale po konsultacji doszliśmy z malekithem do wniosku, że to nie
ma takiego znaczenia i można po prostu zastąpić starą wersję.

Ja bym zostawił tak jak jest, ale jeśli większość jest za - zrobię
trójstanowe pass.

Pozdrawiam,
Piotrek