zmiany w libtiff

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 30 Gru 2004, 00:48:05 CET

On Thu, Dec 30, 2004 at 12:38:23AM +0100, Jan Kanty Palus wrote:
> Witam,
>
> na wstepie podziekuje za zaaplikowanie wszelkich patchy - takze tych
> dot. msmtp, a przechodzac do rzeczy to sa takie dwie kwestie:
>
> - libtiff-alpha.patch w rzeczywistosci nie naklada sie podczas
>   budowania :) - brakuje %patch1 -p1 w specu - bylbym wdzieczny za
>   dodanie jeszcze tego. nastepnym razem moze nie bede az tak leniwy i
>   przesle diffa do speca takze ;)
ojc...
commitowałem z innej maszynki niz testowałem
/me sierota :)

> - druga kwestia to juz tylko formalnosci. otoz w commit-logu patcha do
>   libtiffa widnieje taki oto wpis: "- by Jan Kanty Palus <atler w o2.pl>"
>   nie bardzo wiem na ile to jest "politycznie poprawne" bo zadnych
>   roszczen co do stworzenia go przywlaszczac sobie nie moge - ja go jeno
>   z cvsu wyluskalem ;) chyba ze ma to sugerowac jedynie osobe ktora
>   "bic" nalezy kiedy nie dziala
ukhm...
generalnie to nie wiem ;)
ja zawsze staram się podawać osobę/źródło od której dana zmiana
przychodzi, by w razie czego ją bić a nie mnie ;) A także by ułatwić
znalezienie prawdziwego źródła zmiany... i bym np za rok nie musiał się
zastanawiać skąd pochodzi jakaś tam łatka którą sam wrzuciłem, a która
jak się okazuje coś tam psuje...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała