[rezygnacja]

Sergiusz Pawłowicz sergiusz-keyword-pld?deve?pl.5917b1 w pawlowicz.name
Czw, 30 Gru 2004, 16:39:35 CET

Uprzejmie informuję, że w związku z ciągłymi atakami na mnie,
utrzymywaniem, że jestem nieczciwy sponsorując PLD, rezygnuję
z uczestnictwa w projekcie.

Żegnam. Jest to decyzja nieodwołalna, która narastała we mnie
od miesięcy, od czasu, kiedy po rozpadzie podprzedniego serwera ze
względu na obciążenie, odważyłem się poprosić o zasponsorowanie karty
SCSI, będącej 1/10 wartości serwera, który kupowałem. Ponieważ serwer
www PLD zjada ponad połowę mocy maszyny, oraz wymaga opłacania
internetu, nie jestem w stanie pomimo ataków personalnych, na takie
poświęcenie, by uczestniczyć w projekcie. Na PLD nie zarabiam ani
złotówki, a więcej dokładać już do PLD nie chcę. Bardzo proszę
również o przeniesienie domeny pld-linux.org na kogoś innego, adres
kontaktowy do rejestratora domeny jest w gestii Marcina.

Nie jestem Jezusem Chrystusem, przepraszam. Nie mam więcej siły, wolę
skierować swoją pomoc do ludzi życzliwych i wdzięcznych za sponsoring
w postaci kasy i czasu. Przepraszam za wszystkie głupie listy, które
napisałem w odpowiedzi na ataki, zupełnie zapomniałem, że atak to nie
jest dobra metoda na agresję, gdyż tylko ją wzmacnia.

W PLD nauczyłem się bardzo wiele, nie tylko w sprawach technicznych,
ale przede wszystkim dowiedziałem się więcej o ludziach, i tym, jak
nieracjonalnie zachowuje się stado.

Szczęśliwego nowego roku i powodzenia, nie zapominajcie,
że w jedności siła, i że:

- inne dystrybucje nie śpią, że trzeba jak najbardziej otworzyć PLD na
ludzi spoza Polski, gdyż jesteśmy małym krajem w Europie Wschodniej,
- brakuje również długofalowej koncepcji rozwoju PLD,
- nie ma także żadnej spójnej polityki informacyjnej,
- nie ma systemu testowego,
- no i przede wszystkim brak polityki bezpieczeństwa.

Przed wami mnóstwo pracy, 3majcie się ciepło.

Sergiusz

PS. CC: mailto:pld-*-unsubscribe w pld-linux.org