[rezygnacja]

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 30 Gru 2004, 17:49:55 CET

It seems like on Thursday 30 of December 2004 17:36, Cezary Krzyżanowski
typed:

Czyżby w końcu PLD zostało oczyszczone z mącicieli? Najpierw udało się
pozbyć kloczka, teraz Ciebie. IMHO w końcu nie będzie żadnych czynników
odciągających ludzi od pracy.

> Hm...jakiej klasy maszyna jest potrzebna i jaka przepustowość łacza?
> Zakładamy własnie koło na polibudzie i moglibyśmy naciągnąć na łącze...z
> serverem gorzej....ale kto wie - jakbyśmy do rektora wyjechali, że to
> PLD i w ogóle miedzynarodowe i status uczelni i ach i och....

IIRC gausus oferował się z jakąś maszyną, na którą mógłby przenieść WWW.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php