[PLD] CVSROOT: cvslog.pl - update from pzurowski

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 1 Lut 2004, 00:10:28 CET

On Sun, 1 Feb 2004, Bartosz Taudul wrote:
> A w jakiej?

Nie takiej. Mi się podoba nowy format.

> I kto ma o tym decydować?

O tym co ja wrzucę? Ja :)

> Kto zadecydował o tym, że zostanie zmieniony format logów?

Nie śledziłem tego, ale efekt mi się wybitnie podoba.

> Dlaczego dostęp do CVSROOTa ma wąskie grono osób?

Bo to jest dosyć strategiczny zasób...

> W jaki sposób zostały wybrane?

Nie pamiętam już...

> Tak, bo nie używam. Chcesz porozmawiać o tym co według Ciebie powinno
> się znajdować w logach z *mojego* cvsa?

To co robisz w swoim CVS-ie to twoja sprawa, ale nie staraj się tego
przenieść żywcem do PLD, bo "ja tego nie używam".

> A dostosowanie patcha do potrzeb PLD to zupełnie inna sprawa.

...i właśnie ty tego wydajesz się nie dostrzegać...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...