cvslog (Re: Fwd: SPECS: kdebase.spec - I hope I got this right: - removed konqueror...)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 3 Lut 2004, 14:54:16 CET

On Tue, Feb 03, 2004 at 02:44:53PM +0100, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Powtorze moje propozycje zmian na przykladzie:
> 1. Reply-To na pld-devel-pl anie -en.

Reply-To jest na -pl.
Tylko dla zmyłki zostało Mail-Followup-To na en ;)
Do wycięcia chyba.

> 2. Zmiana miejscami Log messages i Files affected

Wolę tak jak jest.
Lista plików jest już w temacie.
A w przypadku dłuższej listy po zamianie log by się nie mieścił na
pierwszym ekranie.

> 3. Zamiast kdebase.spec (1.284 -> 1.285), co jest cholernie oczywiste

Nie zawsze - patrz branche (niby widać w diffie, ale jest dalej).

> liczba
> zmienonych linii (wczesniej bylo ale brzydko)

Może być oprócz. Zrobisz łatkę?

> dodatkowo jesli usuniecie to
> REMOVED jesli nowy to NEW :)

Znaczy s/new/NEW/;s/removed/REMOVED/? (bo informacja jest)
Natomiast dodałbym to NEW/REMOVED jeszcze do nazw plików w temacie.

Dla mnie OK.