unicon.spec

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Nie, 1 Lut 2004, 16:21:24 CET

On Sun, 1 Feb 2004, Michal Kochanowicz wrote:

> Jeśli program jest tylko na te dwie arch, to powinno to być zdefiniowane
> za pomocą ExclusiveArch.
ok, poprawię to

> Patche nakładamy w %setup za pomocą:
> %patch0 -p1

No tak. Chciałem pójść trochę na skróty, bo ten program się dość nietypowo
buduje. Tzn nie ma tu nic w stylu configure, tylko się robi make
Configure, co powoduje m.in. zmianę pliku Makefile i dodanie kawałka
który chcę przed wywołaniem make Install zmienić. A ja nie dociekałem
co gdzie i jak się zmienia i chciałem spatchowac Makefilea juz
po wywołaniu make Configure, ale faktycznie powinienem zrobic porządnie.
Spróbuje to jakoś poprawić.

> Binaria powinny leżeć w %{_bindir} a nie być tam wlinkowane.

Nad tym fragmentem dość długo myślałem, bo też wydaje mi się, że powinny
być w %{_bindir}, ale z drugiej strony takie linkowanie znalazłem w specu
do Icona (icon.spec), będącym pierwowzorem dla twórców Unicona.
Postanowiłem więc zrobić podobnie, ale widząc, że są co do tego uwagi
spróbuje zobaczyć czy będzie wszystko działać jak dam binarki tam gdzie
powinny być, a jak będzie ok to poprawię.

Ogólnie mówiąc jak będę miał poprawioną i działającą wersję to podeślę.

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w jm.one.pl