SPECS: sylpheed.spec - removed acinclude breakage from ac_fixes pa...

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 1 Lut 2004, 16:40:36 CET

Dnia Sun, 1 Feb 2004 14:45:29 +0100 użyszkodnik Jakub Bogusz
<qboosh w pld-linux.org> napisał:

> "feel free to fix". Pewnie coś jest psute przy usuwaniu imliba (hm,
> czy nie wystarczyło --disable-imlib zamiast wycinania kawałka
> configure?).

Gdybym wiedział jak to bym nie pisał na listę :/
Ech, szkoda że trzeba te auto* badziewia przeregenerować bo bez tego
przechodzi i buduje się ładnie (przynajmniej jak ostatnio robiłem paczkę
tej wersji dla siebie)

--
DeeJay1