glibc z Ac: getaddrinfo+AMD64 = Segmentation Fault

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 2 Lut 2004, 10:32:47 CET

Już pisałem o problemach z postfixem z HEAD. Myślałem że to
wina badziewnego libinet6, ale po poprawieniu tego co mogło
powodować SIGSEGV postfix wywalał się dalej. No to zrobiłem
backtrace i okazuje się że wywala się getaddrinfo mimo podania
prawidłowych argumentów. To zasugerowało błąd w glibc.

Błąd udało mi się potwierdzić:

$ python
Python 2.3.3 (#1, Jan 16 2004, 08:19:48)
[GCC 3.3.2 (PLD Linux)] on linux2
Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
>>> import socket
>>> socket.getaddrinfo("serwus.bnet.pl",None,0,socket.SOCK_STREAM)
Segmentation fault

No to fajnie... (/me nie lubi grzebać w takich kobyłach jak glibc)

Pozdrowienia,
	Jacek