glibc z Ac: getaddrinfo+AMD64 = Segmentation Fault

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pon, 2 Lut 2004, 14:19:55 CET

On Mon, Feb 02, 2004 at 02:12:49PM +0100, Jarosław Kamper wrote:

> O, to teraz wiem, dlaczego irssi przy /set hostname adres_v6 robiło
> Segmentation fault. Core dumped :)

Poprawiony glibc już się buduje/zbudował.
Błąd był naprawdę głupi, ale trochę mi zajęło dojście do tego co robi
felerny kawałek kodu - na pierwszy rzut oka wyglądało jak pętla
w założeniu bez wyjścia, jednak poprawienie jednego błędu sprawiało
że wyjście się znalazło ;-)

Pozdrowienia,
	Jacek