kde-i18n (Re: KDE 3.2.0/Apache+SSL)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 3 Lut 2004, 08:24:59 CET

On Tue, Feb 03, 2004 at 01:51:53AM +0100, ZyTeK wrote:
> On wtorek 03 luty 2004 01:16, Piotr Szymanski wrote:
> [...]
>
> A czy w ogóle "gra jest warta świeczki" ? (czy jak to tam to powiedzonko
> idzie..)
> Nie śledziłem rozwoju KDE w PLD ale czy taki narzut pracy, wysiłku ma w ogóle
> sens? Co złego w kde-i18n-język?

Konieczność ściągania (paru MB) i _instalowania_ kilku{,nastu,dziesięciu}
MB zasobów do nie zainstalowanych programów żeby mieć cokolwiek z KDE
piszącego po polsku.

Dla porównania przy rozwiązaniu z Ra trzeba ściągać zasoby dla
niechcianych języków (jeśli chcemy mało, to narzut jest znacząco większy
niż w pp.), ale nie są one instalowane.