sugestia rc.modules

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Wto, 3 Lut 2004, 09:49:59 CET

On Tue, 3 Feb 2004 09:36:56 +0100
Arkadiusz Miskiewicz <arekm w pld-linux.org> wrote:

> Parametry do modules.conf/modprobe.conf.

Dziekuje postoje, wole miec to w 1 pliku. Skoro juz laduje
moduly z /etc/modules to dopisuje tez opcje. Pozatym przy starcie
widze z jakimi parametrami mi sie laduje. Jak bede potrzebowal
super ustawień na wyjatkowe okolicznosci to tam oblukam i poustawiam.

--
"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler