SPECS: FHS.spec - FHS 2.3 compilant

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 4 Lut 2004, 16:11:12 CET

On Wed, Feb 04, 2004 at 04:02:35PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> I czy wszystko przerzucamy do /srv (tzn, serwery ftp, mysql, postgres etc)?

ftp raczej tak.
Co do serwerów baz mam wątpliwości (to co one zapisują "trochę" się
różni od tego, co serwują).

Czy dla danych WWW uparcie trzymać się tego "httpd", czy może lepiej
/srv/www lub /srv/http?

No i czym innym jest $HOME użytkownika systemowego dla danej usługi,
a czym innym katalog z danymi - dlatego dla serwerów baz i news było to
rozdzielone; dla http też chyba powinno (czyli w /srv/cośtam dane WWW,
ale $HOME w /home/* - dlatego się pytam, jeśli nie /home/services, to
gdzie?).