Fwd: SPECS: kdebase.spec - I hope I got this right: - removed konqueror...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 3 Lut 2004, 23:13:56 CET

On Tue, 3 Feb 2004, Piotr Szymanski wrote:
> Powtorze moje propozycje zmian na przykladzie:
> 1. Reply-To na pld-devel-pl anie -en.

eeee - lepiej -en
Nie zamykajmy się na świat.

I uprzedzając ("jak będą obcokrajowcy to zmienimy") - nigdy nie będziemy
mieli obcych ludzi

> 2. Zmiana miejscami Log messages i Files affected

Ma to sens? Log jest ważniejszy...

> 3. Zamiast kdebase.spec (1.284 -> 1.285), co jest cholernie oczywiste
>    liczba zmienonych linii (wczesniej bylo ale brzydko)

*dodatkowo* - oczywiście. Zamiast - niekonieczenie....

> dodatkowo jesli usuniecie to REMOVED jesli nowy to NEW :)

Jak najbardziej. To w tytule, tak jak wcześniej...

> 4. s/<TRUNK>/HEAD

ktoś już na ten temat się wypowiadał.

> 5. s#
> http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/kdebase.spec?r1=1.284&r2=1.285