--without xemacs gettext.spec

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Wto, 3 Lut 2004, 23:37:36 CET

pbern w pbern.biz wrote:
> [pbern w farma SPECS]$ xemacs
> temacs can only be run in -batch mode.
>
> [pbern w farma SPECS]$ rpm -qa |grep xemacs
> xemacs-extras-21.4.12-7
> xemacs-21.4.12-7
> xemacs-common-21.4.12-7
> xemacs-nox-21.4.12-7
> xemacs-fsf-compat-pkg-1.11-1

rpm -qa |grep xemacs
xemacs-mailcrypt-pkg-3.5.6-2
xemacs-eterm-pkg-1.15-1
xemacs-fsf-compat-pkg-1.13-1
xemacs-common-21.4.14-5
xemacs-pc-pkg-1.26-1
xemacs-debug-pkg-1.17-1
xemacs-cc-mode-pkg-1.41-1
xemacs-vm-pkg-7.18-1
xemacs-vc-pkg-1.38-1
xemacs-extras-21.4.14-5
xemacs-speedbar-pkg-1.27-1
xemacs-mail-lib-pkg-1.63-1
xemacs-apel-pkg-1.27-1
xemacs-rmail-pkg-1.14-1
xemacs-gnus-pkg-5.8.8-3
xemacs-nox-21.4.14-5
xemacs-w3-pkg-1.29-1
xemacs-psgml-pkg-1.35-1
xemacs-21.4.14-4
xemacs-dired-pkg-1.15-1
xemacs-pld-extras-0.21-4
xemacs-tm-pkg-1.37-1
xemacs-mh-e-pkg-1.27-1
xemacs-edit-utils-pkg-2.10-1

Hmm ... dużo tego, ale działa. Większość z nest-test - na
ac/okolice powinny być też już nowsze wersje. Niestety nie
znam na tyle (x)emacsa by powiedzieć co powoduje wysypanie
się tego ... środowiska - googlowanie wskazuje, że z komunikatem
"temacs can only be run in -batch mode" można spotkać sie od
bardzo dawna.

Co jedynie mogę poradzić to update - kiedyś mi nie działało
(co ciekawe, też mi to wyszło przy budowie gettext), a teraz
jest OK.

Marek