FHS 2.3

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 4 Lut 2004, 01:53:10 CET

Tomasz Pala wrote:

> A ktoś powie, że stosowanie /mnt/cdrom jest evil. Ja nie oceniam, mówię
> o przestrzeganiu standardu.

/cdrom robi balagan w /
/media/cdrom niczym sie nie rozni od /mnt/cdrom procz tego, ze nikt tego
nie uzywa.

Wydawalo mi sie, ze rozmowa tyczy sie tego, czy warto prezestrzegac
standardu, bo jesli nie to nie mamy wogole o czym rozmawiac. :) Jesli
mamy byc zgodni z FHS 2.3 to oczywiscie musimy wymienic /mnt na /media.
--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa