gtk-sharp.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Śro, 4 Lut 2004, 13:00:04 CET

> Nie wiem czy tak to powinno byc zapisane w specu, ale gtkhtml-sharp sie
> nie buduje z gtkhtml-3.1 (tylko z 3.0, tak wymaga ./configure i ja bym
> im wierzyl, ze z 3.1 nie dziala...)

Ale 3.1 to zdaje się jest wersja niestabilna (czyt. używać na własną
odpowiedzialność). Gdybyśmy mieli wszystko co
niestabilne/spatchowane/... wycinać na BuildRequires, to trochę by nam
zeszło :)

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |