SPECS: FHS.spec - FHS 2.3 compilant

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 4 Lut 2004, 17:00:02 CET

On Wed, Feb 04, 2004 at 04:08:49PM +0100, Marcin Doliński wrote:

> Zacząłem od apache ;-) Spędzę dzisiaj nad tym trochę czasu. A Wy róbcie
> to co dotychczas :-)

I tak na szybko bez ustalania niczego... nie szkoda roboty,
jeśli po przemyśleniu trzeba będzie drugi przebieg robić?

Dlaczego zasoby WWW mają być w /srv/httpd, a nie np. /srv/www?
I pomyśleć nad strukturą, bo dotychczasowa jest taka-sobie (za bardzo
sugeruje mieszanie danych lokalnych z tym, co pakiety upychają,
w szczególności stroną testową apache'a).
Może jakieś /src/www/{default,virtuals}?

Ale swoją drogą:

    Therefore, no program should rely on a specific
    subdirectory structure of /srv existing or data necessarily being stored in
    /srv. However /srv should always exist on FHS compliant systems and should
    be used as the default location for such data.

    Distributions must take care not to remove locally placed files in these
    directories without administrator permission. [20]

Czyli nasza sprawa to dostarczenie /srv, a to, co będzie w środku to
sprawa administratora...