kernel-video-nvidia.spec

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Śro, 4 Lut 2004, 17:45:29 CET

> 1.46.2.10 Wed Feb 4 13:47:07 2004 by cieciwa
> Branch: LINUX_2_6
> Diffs to 1.46.2.9
> - _rel 2,
> - simplifycation %%build and %%install.

mistrzu, probowales to zbudowac? bo u mnie sie krzaczy.
./builder -ba -v -r LINUX_2_6 kernel-video-nvidia.spec
krzyczy, ze do budowania wymaga czystego srodowiska
i domaga sie make mrproper w /usr/src/linux.
jest tylko maly haczyk, mrproper kasuje pliczek
/usr/src/linux/include/linux/version.h
z ktorego makra rpm'a wyciagaja wersje kernela.
w finale otrzymujemy pakiet bez wersji kernela ...-release w .i686.rpm,
a modul laduje w /lib/modules/misc miast /lib/modules/2.6.2/...
i modprobe drze pyska ze not found.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.