iptables się nie budują i inne takie...

Rafa³ Kleger-Rudomin klakier w pld-linux.org
Śro, 4 Lut 2004, 18:01:59 CET

Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> writes:

> Na pewno masz aktualne źródła Ac? Mi poldek pokazuje libXft.so.2.

Masz rację.
To gtk+2 wymagało u mnie so.1, poldek nie poradził sobie poprawnie z upgrade
(miałem pakiet w dówch wersjach). Naprawione

> Dodaj do rpmmacros:
>
> %__file_context_path %{nil}

Dzięki.
I dołączam się do próśb żeby to default było.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld-linux.org)