kopete i ggstatus patch

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Czw, 5 Lut 2004, 10:47:03 CET

Dnia śro 4. lutego 2004 23:13, Piotr Szymanski napisał:
> Hi,
>
> Rafał Cygnarowski(Wednesday 04 February 2004 11:02):
>
> Daj z tym paczem status na offline i sprobuj podejrzec opisy ludzi
> na gadu.

W oryginalny gg tak nawet jest! To gdzie tu uchybienie, to normalka!
Jak jestes offline to jestes offline... nie masz dostepu o statusie
innych osób i już! Żaden transport z zainstalowanych w kopete nie
trzyma informacji o statusie, gdy jestes offline - sprawdzilem teraz.
Pacz niczego nie zmienil w tym zakresie i robi tylko jedna rzecz:
ustawia prawidlowo status osoby na Offline z opisem a nie na Zajety z
opisem, gdy tak jest. I status takiej osoby jest normalnie widoczny,
gdy jestes dostepny dla innych.

--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl