pld@kde

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 5 Lut 2004, 12:37:22 CET

On Thursday 05 of February 2004 11:41, Daniel Mróz wrote:
(...)
> He? konqueror-3.2.0-1 chce kdebase-konqueror-libs-3.1.94.031204-1?
> 3.2 -> 3.1.94? Troche dziwne. kdebase-konqueror-libs-3.2 na FTP brak,
> lub indeksy poldka sa nieaktualne.

kdebase-konquieror-libs stracił racje bytu, ponieważ biblioteki, które
zawierał - na przestrzeni czasu stały sie modułami. Została tylko ta
nieszczęsna libkonqsidebarplugin.so.*.*.*, ktorą to przerzucono do
kdebase-libkonq. Niestety - rpm na skutek działania swojego pozytecznego
skądinąd mechanizmu o nazwie autoreqdep (czy jakoś tak) - dodał do Requires
pakiet zawierający libkonqsidebarplugin.so.*.*.* ale nie ten, który sobie
budował, tylko ten, ktory był akurat zainstalowany na builderze (czyli
kdebase-konqueror-libs).
Proponowałem, aby w specu dać BuildConflicts kdebase-konqueror-libs (tak to na
DEVEL zrobiłem) ale chyba za cicho krzyczałem.

--
Adam Gorzkiewicz
begin  MyDoom.exe