AC athlon i paczki

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Czw, 5 Lut 2004, 17:02:09 CET

On Thu, Feb 05, 2004 at 04:19:51PM +0100, Michał Raś wrote:
> Czy mozna prosic o zrobienie pozadku z paczkami dotyczacymi athlona
> serwer na tym co jest da sie postawic ale do stacji roboczej to daleko
> a wszystko z powodu jak sie nie myle paczek dot. kernela
> tu zacytuje co mi poldek pokazuje
jezeli chodzi o kernel to jest burdel. I w ac watpie by ktos go
poprawil, bo:
1. wszyscy sie slepo nastawili na kernel 2.6
2. 2.6 jest niesprawne i nie wspiera sporej ilosci starego sprzetu.

jak chcesz korzystaj z mojego "packa" pod
ftp://atos.wmid.amu.edu.pl/pub/pld/ac-24/<arch>

testowany na athlon/i686/i586

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.