obudzić pingwina...

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 6 Lut 2004, 08:33:30 CET

Witam!

Zostawiam sobie załączony komputer na biurku w pracy z KDE włączonym
na noc. Od kiedy mam KDE 3.2 (3.1.93...) i kernel 2.6, to komputer
strasznie wolno reaguje, gdy przyjdę z rana do pracy i ciężko zmusić
go, żeby się "obudził". Z reguły sprowadza się to do restartu kompa,
bo po prostu praca na nim jest nie możliwa!

Co się dzieje? To jest dla mnie bardzo poważny problem - jeśli o mnie
chodzi to ja to jakoś znoszę, ale mam komputery na sklepach, które
muszą chodzić 24/h - teraz jest tam RA, ale nie ukrywam, że preAC
chciałbym tam wrzucić.

Za wszelkie pomysły z góry dziekuje,
pozdrawiam,
pascalek