AC athlon i paczki

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 6 Lut 2004, 15:53:49 CET

On Thu, 5 Feb 2004, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Thu, 5 Feb 2004, Michał Raś wrote:
> [...]
>
> mam 2.6.2-2 i nwn mi smiga ....

Też ma świeżutkiego AC i 2.6.2-2 działa (stare i586 z 1GB dyskiem).
Jest tylko problem z initrd i /etc/sysconfig/hdparm - nie 'funguje'!
Geninitrd generuje stosowne initrd tylko brakuje w nim 'ide-generic',
a rc.hdparm sprawdza co jest w /proc/ide (bez ide-generic) jest tylko
'drivers' i się hdparm nie 'robi'.
--
pzdr
Stacho Pal