SPECS: kdelibs.spec - removed refences to hicolor icon theme - rel...

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 6 Lut 2004, 16:56:07 CET

On Friday 06 of February 2004 16:46, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
>
> Adam Gorzkiewicz(Friday 06 February 2004 16:42):
>
> To %dir do kdelibs a ikonki do hicolor i nie dawac R: hicolor.

Zanim mi rece opadna - spróbuje jeszcze raz:
1) Tak jak proponujesz - było do wczoraj
2) Drzewko to pół biedy - chodzi o hicolor/index.theme
3) temat hicolor juz od jakiegos czasu nie jest kde specyfic i z tego właśnie
wzgledu wyleciał z kdelibs.

--
Adam Gorzkiewicz
begin  MyDoom.exe