ERRORS: XFree86.spec

Bartek Szady bszx-pld w bszxdomain.edu.eu.org
Sob, 7 Lut 2004, 11:01:56 CET

On Saturday 07 of February 2004 00:43, Jakub Bogusz wrote:

> Niedobrze.
> Trzeba będzie rpm.macros przerobić.
> Może dodać sprawdzanie, czy jest +w i tylko wtedy stripować (i tak
> przy braku uprawnień strip się wywali - można za to wypisać
> warninga), a tutaj chmod a-w?

Zmodyfikowałem, jak poniżej, macros i XFree się zbudowało.

-       filelist=`find $RPM_BUILD_ROOT -type f ! -regex ".*ld-
+       filelist=`find $RPM_BUILD_ROOT -type f -perm +222 ! -regex

Przy okazji, czy pliki *.uc nie powinny znaleźć się w
XFree86-driver-rendition ? Zawierają mikrokod używany przez ten
driver.

--
Pozdrawiam
	Bartek Szady