Problemy z linkowaniem statycznym

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Sob, 7 Lut 2004, 14:13:02 CET

Dnia sob 7. lutego 2004 14:08, Jakub Bogusz napisał:
[CIAH]
> -lfontconfig po -lXft
Strzał w dziesiątkę - o tym nie pomyślałem :)

> Ale zdajesz sobie sprawę, że ten kod nadal będzie używał/będzie próbował
> używać dynamicznie ładowanych modułów?
Tzn. ? Co masz dokłądnie na myśli ? Mógłbyś mi to bardziej rozjaśnić ? Bo w
tej chwili:
[jasio w jasio src]$ ldd xmod
        not a dynamic executable

[jasio w jasio src]$ ls -l xmod
-rwx------    1 jasio    users     4996471 Feb  7 14:09 xmod
Czyli wszystko "wkompilowane" :). Konkretnie chodzi mi o to, że napisałem
program pod gtk2 i ma on się uruchomić na innym linuksie (nawet niestety nie
wiem co to za dystrybucja i jakie są tam biblioteki ....) bezproblemowo.
--
Jacek Rzęsista
GG 61213