SPECS: kdelibs.spec - removed refences to hicolor icon theme - rel...

Sob, 7 Lut 2004, 15:03:00 CET

Piotr Szymanski wrote:
> Andrzej Krzysztofowicz(Friday 06 February 2004 15:58):
> Zrezygnujemy z tego zalozenia?

Bede przeciw. Przeciw tworzeniu zaleznosci od zbyt wielu bibliotek.

> Do czasu kde 4 jeszcze rok, o to bedziemy sie martwic pozniej.

Po wyjsciu kde4 bedzie za pozno na martwienie sie o to.
Jako ze trzeba do przyjetej polityki dostosowac albo GNOME i wm-y
albo KDE...

Takie odkladanie decyzji ad acta przypomina mi metode faktow dokonanych w
odniesieniu do przyjetych zalozen...

Inna sprawa, ze raz podjeta decyzje mozna zmienic.

  phone (48)(58) 347 14 61